Festkort!

                              Festkort!

Har ni sett vilket coolt partykort!

Så här kul hade vi i fredags! På kortet syns Ida, Daniel, nån kille jag inte känner, Ekan, Helena, Anna och min pappa Hasse längst fram!

Jag har redan pratat om festen och ska inte göra det nå mer, jag ville bara visa det här roliga kortet. Vill ni se mer bilder från festen och från annat roligt kan ni gå in på
http://spaces.msn.com/sussinilsson/photos/?_c02_owner=1

Igår var vi och kollade på ett hus, det var ett parhus som låg på Tallåkern, nästan vid matsbo. Det fanns två altaner, en liten på framsidan och en stor på baksidan. Det fanns också en liten trädgård där man kan småpåta lite! Det tycker jag om.. Stort kök var det också! Tokfint!

Vi får se hur vi gör... Jag har försökt packa ner lite glas och sånt som man inte behöver hemma för vi ska ju faktiskt flytta ur snart, hoppas jag!

Nej nu skiner solen så nu har jag inte tid att sitta här och lalla! Ut i solen med er!
Kram Sussi

Kommentarer
Postat av: Ida

Herregud vad skönt att det inte var många kort på mig och inget jag gör bort mig så hemskt på! PUH. Var lite nervös. Men de var bra kort! :) Pussa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback