Trött idag

Hej hej!

Har precis kommit hem från att ha jobbat natt (lite halv drygt) men det gick bra, fick bara 4 timmars sömn men jag inte är inte trött, än iaf :)

Har sovit ute i stugan hela veckan och det har varit jätteskönt, två nätter med pappsen och en helt själv! Har inte var helt själv på hur länge som helst då det var skönt! Antingen så är jag hemma och då är mamma hemma eller så är jag i stugan och där är pappa eller så är jag på jobbet och där är alla mina gubbar. I förrgår när jag sov i stugan med pappa så hade vi det jättemysigt, vi spelade yatzy och jag vann 3 ggr :) Överlägset! Sen bastade vi och jag tog mig en cider, underbart!

Måste passa på att tacka mamma för att hon är så snäll, jag har alltid mat hemma och sen är mina kläder tvättade och fint vikta i garderoben, tack mamma!

Idag ska jag åka på någon resa med Roger, hemliga resan. Det ska bli spännande får se vart vi ska, sova borta ska vi också, kul! Svårt bara med kläder... när man inte vet vad som händer...

Dom har tydligen ringt om lägenheten iaf, ringde i går när jag jobbade men vi får inte ha mobilerna på på jobbet så jag såg det försent men dom kanske ringer idag igen... vi får väl se.

Saknar min vän Helena också, hon är i stora staden Stockholm just nu och försöker skaffa sig ett jobb, lycka till gumman!

Ha det så bra, puss sussi!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men Sussi, din rubrik lyder: Trött idag! men i inlägget så står de ju att du inte är trött. Än iaf :) Snurrunge. Hoppas ni har det kalas!

Postat av: Glassigt

Gla-glassigt! ;)

2006-08-27 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback