Ida´s lista!

Liten lista bara

1. VAD HETER DU?
Susanne Elisabet Nilsson

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ
Sitter i bara trosorna :)

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Basshunter-Booten Anna

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Gick på promenad runt hönsan sen kolla lite på T V

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT
Ett äpple i går kväll

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU
Har inte tittat ut än men det ser ganska soligt ut!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Roger

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Skorna

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Hmm.. jag snodde det av min vän Ida men henne tycker jag ju om!

10. HUR MÅR DU IDAG??
Jag mår bra! Jag åker ju till Sthlm om ca en timme så det är bra!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Beror på, vatten är väl gott...

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Jag är en alldrickare! Gillar öl om det är varmt ute, gillar vin om det är kallt och dricker alltid cider

13. FAVORIT SPORT?
Handboll! Go Staffan Olsson!

14. HÅRFÄRG?
Nyfärgad mörkbrun

15. ÖGONFÄRG?
Blå/grön

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång, jag är morgontrött

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Therese Madeleine Nilsson 16 år

18. FAVORIT MÅNAD??
Juni för då är sommaren snart här

19. SENASTE FILMEN DU SÅG??
Kommer inte ihåg... Nån på kanal+ igår säkert

21. FAVORIT DAG PÅ VECKÁN?
Lördag! Party!

22.FAVORIT HOBBY?
Oj, svårt, umgås med vännerna

23 ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON ??
inte för blyg men jag skulle nog vänta tills jag blir utbjuden tror jag :)

24. FAVORIT LÅT(ar)
Shakira-Hips don´t lie Eller vad säger du Ida?

25. SOMMAR ELLER VINTER ??
Helt klart 100% Sommar!

26. KRAMAR ELLER KYSSAR??
Beror lite på men nu är jag sugen på kramar

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

28. CHOKLAD ELLER VANILJ??
CHOKLAD *smaskens*

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA KOPIERA LISTAN?
Absolut

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT GÖR DET?
Jag tror inte att nån gör det

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT GÖR DET?
Helena, hon skulle inte palla.

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Jag bor med min sambo Roger Last

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Jag läser inte så mycket böcker nu för tiden, läste mer förr.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT??
West Ham United!

35. FAVORITSPEL?
Just nu: Vem vill bli miljonär på mobilen

36.KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN??
Jag kan när jag är full

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN??
Nä det kan jag nog inte, men Linnéa kan!

38. ÄR DU ROMANTISK??
Ja jag är nog ganska romatisk

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG
Ibland lyckligare och ibland mindre

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jag ska gå på stan i Sthlm och shoppa och käka glass, sen gå på Grönan

41. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
11.13


Lista nr:2

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
'...Susan för mig...'

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting!

3. Vad var det senaste du såg på tv?
CSI

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.26

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Någon bil som åker utanför fönstret

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I går kväll, gick runt hönsan

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Idas blogg

8. Vad har du på dig?
Leopardtrosor och ett rött linne

9. Drömde du något inatt?
Ingen aning

10. När skrattade du senast?
Igår tror jag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, hyllor och ljuslyktor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Såg en filmsnutt där en mans huvud fasnade i en elefants rumpa, det var roligt!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jovars, det är väl kul om man inte har nåt bättre för sig

14. Vilken var den senaste film du såg?
Vet inte, nån på kanal+ kanske

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett stort hus!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har gått ner 2 kg sen i söndags :) Grattis till mig!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Då vill jag att alla människor ska få äta sig mätta varje dag

18. Tycker du om att dansa?
Ja det kan vara skoj, desto fullare desto roligare

19. George Bush?
Tycker inte speciellt mycket om honom
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke är inte 100% bestämt men jag gillar Felix, Lukas och Jesper. Får jag en flicka ska den heta Ellen.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jepp, absolut!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte han står där eftersom att jag inte tror på Gud men om han skulle göra det så skulle han nog säga: "Kolla Sussi, jag fanns visst!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som vill! Till och med Ida får svara, fast jag inte fick svara på hennes :)

 
img


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har uppdaterat nu!! De är din tur nu, vinden har vänt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback