Babes

                           Tjejerna

Hej alla mina vänner och alla som jag känner!

Jag måste börja min första blogg med att tacka min gode vän Ida för en tokrolig fest lördags, TACK!
Hon bjöd på massa god mat och en rolig fest...

Annars har gårdagen varit precis som en vanlig söndag. Seg och trökig...
Jag var en sväng och kollade på handboll i Vasahallen, det var roligt och matchen blev oavgjord. Helt rättvist!

Sen var jag hemma hos Rogers mamma och åt smörgåstårta och firadehenne. Smörgåstårtan var supergod och den hade Roger gjort. *Smaskens*

Idag (måndag) har jag varit väldigt duktig. Gick upp och duschade vid 10-tiden, Plockade ihop allt gammalt skräp som fanns i lägenheten... Det vart en del kan jag säga... Åkte iväg och kastade det. Sen var vi och käkade lunch på Hyttan, stekt fläsk och löksås, var inte så gott som det låter... Efter det åkte vi iväg och handlade en massa saker. Nu är jag hemma och tänkte fixa till det här så gott det går.

Förresten kollade lite på Big Brother igår med hopp om att Gabriella äntligen skulle åka ut men vart det så? NEJ Naturligtvis inte! Fasiken...

Jaja, nu ska jag kika runt lite så jag kanske lär mig lite mer om det här.
Ha det bra!
Puss och Kram Sussi



Kommentarer
Postat av: Ida

Hey guller! Vilken fin liten blogg sida du har skaffat dig! Så roligt :) Nu kan vi blogga ihop, blogga, blogga, blogga! Så fint kort du lagt ut på oss 3 pinglor! Nu ploppa du upp på MSN! Pussa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback