Hej då lägenheten!

Äntligen!

Nu har det äntligen blivit dax för flytt! Nu slipper vi bo i en liten etta längre och det ska bli så skönt att få ett sovrum =) Tjoho!

Har tyvärr inte hittat nån annan lägenhet än men vi har ju en stund på oss... en månad kanske... Om nån har en trea med balkong så är dom välkomna att höra av sig till oss, tack!

Fick lite mer jobb idag också *skönt*. Börjar den här veckan. Sökte ett annat jobb igår som personlig assistent i Avesta, får se om det blir nåt med det. Det skulle faktiskt vara roligt!

Annars har jag ingen aning om hur dagen ser ut, var så himla trött i morse så jag gick inte upp förrens 10. 45 tror jag. Segt. Kanske ska gå och fika lite med nån, det är ju så himla fint väder så man blir så sugen på att vara ute.

Nu ska jag nog ringa till Ida får se vad hon har tänkt sig idag. Kanske Helena inte har några planer.

Ha en härligt solig dag! Kram Sussi

Kommentarer
Postat av: Ida

Kååmpiz! Jag är sjukast, såå synd om mig! Är hel konstig i hela kroppen. Roligt att ni fått lägenheten såld! De är bra... Nu gäller de bara att hitta en ny! Glad för eran skull. Nu ska jag kila och vänta vidare på att dom där förbaskade Hemmafruarna ska börja. Hörs i morgon. Pussa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback