Tvätt, tvätt och åter tvätt

Herregud vad det är roligt med tvätt!

Äntligen ska jag tvätta, har inte ett klädesplagg att ha på mig känns det som. Undra varför det är så, man har hela garderoben full av kläder men man använder bara en tredjedel av dom. Konstigt.

Jobba ska jag göra idag också. Känns lite konstigt, jag ska till ett ställe som jag inte varit på sen i December förra året. Kan till och med vara November. Men det ska bli roligt samtidigt att träffa personalen och brukarna som är där. Ska till ett annat ställe i morrn och jobba där jag ofta är men inte varit på en hel vecka, ska bli roligt att träffa dom där också.

Snart fyller min sambo 25! Shit vad han blir gammal, känns som att jag gängar med en gubbe:) Ne då jag vet att jag också är gammal... Det är kanske det som känns så jobbigt eftersom att han blir så gammal så vet ju jag också att jag blir äldre. Jag vill inte bli nå äldre, jag är nöjd med att vara 21. Mina vänner börjar också bli gamla, när man fyller 22 så är man gammal och jag vill inte bli så gammal. Då ska man börja fundera på hus och barn och sånt. Men varför egentligen, jag har all tid i världen på mig att göra sånt. Jag kanske ska börja plugga eller göra nåt sånt i stället... Eller nej kanske inte. Äsch det löser sig.

Pratade lite med Helena idag om att åka utomlands, jag är toksugen på att bara dra men det går ju inte när man är så gammal och måste sköta om jobb och sånt, fan jag vill inte vara gammal! Men men jag vill åka utomlands iaf, kanske dra på en sista minuten till nåt schysst ställe där solen skiner.  Men jag tror att det i så fall får bli efter sommaren, kanske i september eller slutet av augusti. Eller nåt

Nej nu har jag skrivit mycke nog, ha det bra alla glada!
Kram Sussi

Kommentarer
Postat av: Ida

Hörru du fröken göken där! Man är absolut

Postat av: Anonym

Hörru du fröken göken där! Man är absolut inte gammal om man är 22 år, man är rena snärtan! Lammkött ska du veta. Så kom inte här och tro! :) Nu ska jag kika på korten jag precis fick av dig! Tvätta lungt ordis! Kramar.

2006-03-22 @ 12:13:18
Postat av: Ida

Ojoj, såg att de vart lite fel där! Kom lite många kommentarer, men jaja.. alltid kul med flera då ser man poppis ut! :) Klemz.

2006-03-22 @ 12:14:10
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback