Grattis Thomas!

Hej hopp och gomorron!

Idag är det Onsdag och Thomas Peters fyller 20, grattis! Jag vet att jag inte har varit världens bästa bloggare men jag har haft en massa annat för mig så jag har inte haft tid... Säger vi. =) Iaf så kan jag berätta lite om förra helgen (om jag kommer ihåg). Det började i Onsdags då jag och min vän Ida kom på att vi skulle gå på Kingen eftersom att det var "Söndag" på torsdagen... Helt onödigt! Eller nej det var det inte, det var faktiskt riktigt trevligt! Sen sov Ida iaf hos mig och jag gick upp och jobbade på torsdag morgon. Stackars mig! Sen blev jag sjuk på jobbet och var tvungen att gå hem. Låg sen i soffan med 39 graders feber i 2 dagar men var tvungen att jobba fredag natt.

Sen på lördagen Var det min tur att vara full och dryg så då lurade jag med mig Ida hem till mig och sen gick vi hem till Morbror Henke och sen på hotellet. Hotellet var helt värdelöst men men vad gör man.

På fredag åker jag till stockholm med Roger ochspenderar helgen där. Det ska bli himla skönt att åka ifrån den här stan ett tag!

Idag ska jag och kolla på dom fina baldeltagarna, det ska bli skoj!
Puss och kläm /Sussi

Kommentarer
Postat av: Ida

YEEEEEES. Du har uppdaterat! Grattis, de var inte igår. Fortsätt i samma stil :P puss påre

2006-05-31 @ 22:58:31
Postat av: Ida igen

Förresten så vart jag sur på dig nu och gör som jag säger och kopierar listan din lille lus! :P

2006-05-31 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback