Vilken tråkig dag!

Den här dagen har nog varit bland dom tråkigaste i mitt liv!

Det enda som varit roligt var att titta på när Pumpa stoppde fingrarna i Idas näsa.. :)

Dagen började som så att jag vaknade ca: 8.30, sen drog jag mig lite i sängen på grund av ångest av att jag visste hur tråkig dagen skulle vara. Precis så tråkig som jag trodde vart den oxå! Som sagt först vaknade jag (med ångest) sen gick jag upp och åkte till städningen. Var där i ca: 4 timmar. (Toktråkigt) Sen åkte jag hem och fick skynda mig iväg på ett möte med min chef om sommaren och en massa annat.
(lite roligare än att städa) Sen lyckades jag få en timme till övers där jag kunde duscha och göra mig klar för nästa jobb. (Roligast av de tråkiga) Jag och min brukare åkte till lappens och köpte glass.

Sen eftersom att jag visste att dagen skulle bli så tråkig så har jag tjatat på min gode vän Ida att vi ska ta nån bärs i morrn och jag tror att jag äntligen har lyckats, fast nu är ju dagen slut... Men men jag ska jobba i morrn också...

I morrn ska nog jag och mamma gå och äta lunch på kinan, smaskens! Det var inte igår jag var där och åt!
Sen jobba, sen hämta Ida, sen ÖL! :)

På lördag ska jag till Jenny på grillfest, det ska bli jätteroligt! Dom är roliga att festa med... Sen ska vi nog åka in på ångest-hotellet och kolla på Rootvälta! Det däremot ska bli riktigt skoj! Hoppas det kommer mer folk än vad det gjorde förra lördagen... 3 pers plus jag och Ida. Inte så roligt!

Förresten så har det varit fint väder idag och det tyckte jag var kul!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅÅÅH! Du har bytt design, såå fint! :) Den passa bättre, den andra började bli lite trist. Ska nog byta snart jag med. Vi hörs sen gurkan!
pyssa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback