Fredags










Lite kort från helgen som var..
Konstig helg det var.. i fredags ville jag och Sophie jättegärna åka till Avesta och parta lite, vi är så himla trötta på hedemora men tror du ni att jag kom iväg? Nej! Naturligtvis inte! Det har som sagt inte varit min vecka :) Men men, nu är det en ny vecka och nu får man ta nya tag!

Iaf så i fredags när vi inte kom iväg till avesta så gick vi hem till tytters kompis Sanna som hade inflyttningsfest.. ja det var väl ett par 16 åringar och jag och Soffan :) Men det var ganska kul iaf :) Vi vart ju som sagt lite salongsberusade :) Hehe.. sen gick vi iaf på kingen och sen är det mesta bara en dimma...

Skoj var det, ja ha det bäst! puss!

OBS! Scrolla ner så finns det ett till inlägg...

Kommentarer
Postat av: helena

å vilka fina kort på er alla.:)

nej nu kom ja inte på nå mer att skriva

puss&hej

2006-10-12 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback