Måndag kl 11:18

Usch vad det är tråkigt med måndagar...

Det var kanske var ännu värre när man gick i skolan för då var man tvungen att gå upp så himla tidigt varje måndagsmorgon... ja har man ett 7-4 jobb så lär man väl gå upp ännu tidigare.. hmm... tur att jag jobbar skift :) Idag börjar jag kl 14.00 och slutar 21.00, helt lagomt pass!

Har så svårt att bestämma mig om en sak... Jag har lovar Sophie att följa med henne på en konsert med Pete, ni vet han som varit/är ihop med Kate Moss? Ja iaf så är hon helt galen i honom och får ingen med sig och då är det klart man måste ställa upp och jag har samma problem. Jag vill åka på både Pink och på en show som heter RENT med Linda Bengtzin och Linus Wahlgren... Svårt att välja! Men jag pratade med en mycket vis man som sa "Pink är bara här en gång och RENT går flera gånger" Och visst men jag får ju inte med mig nån till RENT heller! Å Andra sidan så fyller jag faktiskt år snart och om jag då åker med Sophie på Pink säger vi så önskar jag mig RENT i födelsedagspresent. Jag fyller den 29-de så egentligen kanske det skulle vara smart att gå på RENT nu i helgen och sen nästa helt när jag fyller önska mig Pink och ta en helhelg i sthlm.. Oj vad svårt!

Funderar på att åka utomlands nu också, jag måste härifrån snart, får panik! Therese åker med mig om vi åker på lovet som kommer nu.. vad heter det lovet? höstlovet kanske? Ja då kan hon åka med iaf... Har kollat lite på resor och det kostar ju ingenting nu! Tyvärr så måste man åka till ett dyrt land men vad tusan gör det då om resan är billig. Säg att du åker till ett billigt land så får du räkna med att resan kostar 3500 (minst) och sen måste du ha med dig 2500 (minst) i fickpengar då är vi uppe i 6000.. åker man nu en sista minuten till ett dyrt land kan du åka för 1000 och då kanske du behöver ha 5000 i fickpengar, då är du ju uppe i samma pris! fast du får åka till ett fint land :)

Ja vi får väl se... jag lär väl inte komma iväg nånstans är jag rädd för... jag har inte haft nån tur på sista tiden.. bara otur!

Jaja, allt löser sig till sist får jag hoppas.

"Jag har vari hemma och väntat på dig!"


Kommentarer
Postat av: Lina

tjoho brutt!!
TACK för utmaningen o kommentaren
nu e den besvarad
=)
KLÄM på dej

Postat av: Ida

Kors i taket vilken aktiv bloggare du blivit :)
Det tycker jag är roligt!!
kramisbananis min sköna böna.

2006-10-16 @ 22:35:07
URL: http://stammen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback