Kul och tråkigt

Tror inte att det har hänt nåt kul  sen sist jag skrev. Eller jo kanske! Skulle ha lagt upp nån bild från igår när vi var ute i stugan och satt potatis, isbergssallad, morötter, rädisor, gräslök, purjolök (ja vet, lite konstigt...), dill och persilja. Ett par saker kommer säkert inte funka, är ju första gången för oss juh. Men om potten funkar och morötterna och gräslöken så är jag nöjd... nästan.. :)

Nu i helgen ska vi hem till Dammika och Fredrik, ska bli skitkul! Har inte gjort nåt roligt sen ja.. jag vet inte när, eller jo vi var på grillfest förra helgen, det var trevligt men jag var så trött då. Somnade nästan i "kalsongen".

Idag ska jag jobba från 14.00, skönt! Sen jobbar jag dag imorgon så hela kvällen har vi fritt. Hoppas det blir någorlunda fint väder så kanske vi kan åka till stugan och grilla lite, det skulle vara gott! Äsch kollade på SMHI nu och det ska ju inte ens bli LITE sol på kvällen. Blä vad trist.

Nu ska jag käka frukost!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback