Lite allt möjligt!

Shit Big Brother Britt vad tiden går fort! Har hänt hur mycket som helst sen sist! Alex har blivit 1 år exemplvis, varit ut på bus med tjejerna i Avesta, och en massa, massa annat!

Lägger upp lite kort så kanske jag kommer på mer...

Så gär kul är det att åka på semester!



Hälsar på kusin Freya och hon hade en tokkul gunghäst!



Iväg på nya äventyr!



Leker med morsans brillor på uteservering i Gbg



Busar på hotellet



Daldansen -08



Världens sötaste...



Leker i sveaparken



Äter sand...



Ida och Roger posar på fest hos Ida



Första tanden



Lunch med brudarna på Sophies ställe



Helena och Roger på ett ställe i Stockholm



Snygga brillor Helena!



Så nu har jag uppdaterat lite iaf... :) Fast jag antar att som som brukar läsa min blogg har slutat för länge sen eftersom att det inte händer nåt.. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

joda vi tittat in titt som tätt :)

2008-10-03 @ 23:09:07
Postat av: Anonym

Jag följer den och är in varje dag..

2008-10-12 @ 12:45:41
Postat av: Sussi

Stackars er som gör det när det aldrig händer nåt! Ska skärpa mig... :)

2008-10-13 @ 10:04:05
Postat av: Helena

du har ju verkligen skaffat dig väärldens sötaste lille pojk iaf, han är ju underbar=)

tack för i helgen oxå..

nu väntar jag bara på en inbjudan till din tjejfest=)

puss

2008-10-14 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback