Alex!

Nu är han med mig igen, äntligen! Vi har varit ifrån varandra en hel vecka vilket både är bra och dåligt.. Vi hinner sakna varandra så mycket så det är såå himla kul att ses igen.. men visst är det också svårt att vara ifrån varandra, men på nå vis så funkar det. Iaf! Vi har hunnit med massor efter att han gjort sin första dag på dagis på.. ja jag vet inte hur många veckor det blev. Så har han flyttat från minsta gruppen till mellangruppen. Alex är nu på "granen" *stolt mamma*

Ja, när vi åkte från dagis så drog vi direkt till homebuy och veckohandlade. Sen hem med grejerna.. sen över till Ida för bullbak och TV-spelande


































Toppendag!!

(om jag är lättirriterad så tänkte jag sluta röka, har inte rökt sen i lördags! Wish me luck!)

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback