Äntligen är skåpet jag slitit med färdigt!!

Tack snälla, snälla Therese för all hjälp idag!!

Vi var ju som sagt till blge och lekte lite.. vi passade då också på att köpa en tapetrulle till mitt skåp som jag målade färdigt på förmiddagen idag. Hem till stan och ner till garaget där jag har spenderat otaliga timmar med att måla fanstyget. Blod, svett och tårar har jag verkligen lagt ner på skåpet och nu ÄNTLIGEN är det färdigt!! Börjar med att visa för er som glömt bort hur det såg ut från början (hopplockat)




Ja.. vilket pussel det har varit! Men jag känner mig supernöjd nu när allt är färdigt och det står på sin plats i vardagsrummet!














Jag har sagt nu att jag aldrig mer kommer dra ett penseldrag på nån gammal möbel, hädan efter blir det bara att köpa nytt! Men jag vet att jag kommer ångra mig snart och springa runt på loppis och shoppa =) Har jag berättat att jag köpt två sängbord också som står i badrummet på torkning, målade dom nu ikväll.. också! ;)


Nattinatt! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback