Lagom är fan inte bäst!

Byakampen är över.. vi vann inte.. det suger! Vi kom trea.. det är inte ok! Trea av sex lag. Mitt i skiten! Ska man förlora kan man väl lika gärna komma sist. Vem kommer ihåg det laget som kom trea? Ingen! Men kommer man ihåg dom som kom sist? Ja oftats! Grattis Vibberbo till vinsten, ni förtjänande det faktiskt! Och tack mitt älskade lag Olshyttan för att ni är ni, vi var iaf snyggst! Tack Bettan för ett bra jobb och ett fint tal. Tack Therese för att du är min syster. Tack mig själv för att jag är jag!

Här kommer en bomb med bilder från gårdagen (och ett på getingjägarn Ida från våran middagsdate)




Getingjägar´n




Lunchpaus i Vikbyn




Här köps det hamburgare och korv




Av den här snyggingen.. han ser väl inte farlig ut va?




Sara och Leffe lunchar lite




Alexander, mamma och Ninni snackar strategi




Medans jag och Therese laddar med en varsin cigg




Grr..




Vad fin hon är!




Hon tror hon kan vara bartender.. det gick sådär




Hemma efter "förlusten" men glad ändå!




Då ska det naturligvis spelas finsk boccia




Domaren Juha




Våran lagledare Bettan




Therese och hennes "bror" Kristoffer




Janne, du har nåt på halsen!




Ida, mamma och Milla har kul åt nåt




Therese, jag och Kristoffer passar på att mysa mellan kräftorna


Wow, vilket långt inlägg med mycket kort det blev. Haha, ja sen efter kräftskivan som vi var massa, massa folk på så åkte vi in till stan på Hökarfesten som var jättelyckad! Bra, mycket folk och jättekul! Idag ska jag måla, måla och åter måla möbler! Jag måste annars kommer jag aldrig bli klar..

Until next time!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback