Lucia

Var länge sen jag inte bloggade på så här många dagar men jag har inte orkat! Lillajulafton var skitkul! Pappa var världens bästa jultomte (som vanligt) och julklapparna var toppen.

Igår var det lucia på dagis och det var en arg liten kille som inte ville ha klänning på sig (han var stjärngosse)



Men sötast av alla var han ändå så klart!



Han var med och sjöng i kanske 1 minut sen vägrade han. Han skulle bara sitta i mitt knä och ha tutten..

Men det är väl inte så konstigt! Vilken normal kille vill gå runt i klänning och sjunga töntiga bitar? Nej, han har då en egen vilja iaf min lilla pojk!


Jag har hunnit ut med Ida en sväng på krogen också, skoj skoj ;)


Idag blir det jobb i 22 timmar men sen är jag ledig igen!

Förresten så skiter jag i den där töntiga listan jag började med. Skittöntigt juh..


Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback