Min dag idag

Mitt hjärtegryn väckte mig vid 7,30. Vi gick upp och käkade lite frukost och drog iväg till dagis vid 8,20. Tjugo i 9 hämtade min jobbarkompis upp mig för vi skulle åka hem till våran chef på APT och julfika. Sen åkte jag hem vid 12,30 tiden och kikade på en film, det blev Grown Ups.. Åkte sen till Goodholms och köpte mig en pensen så jag äntligen kunde måla sminkbordet jag köpte på loppis för nån vecka sen. Den var nån ful grön gammal färg men blev nu underbart vacker i en vit matt ton. Kommer bli toppenbra!

Sen åkte jag hem (tog bara max en timme) och fortsatte sticka på vanten jag började med igår. Och den är nu klar! Min allra första hemmastickade vante (orkar inte börja på vänstervanten idag nå..) STOLT



Ok, kanske inte världens finaste vante men vad fan! Det är min första!

Jag är stolt iaf :)

I morgon enligt listan blir det min bästa vän

Kramas /S


Kommentarer
Postat av: helena

ååh va duktig du är. En väldigt fin vante tyckte jag, de ska ju synas att de är hemmagjort. Puss

2010-12-07 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback