Mina föräldrar

Min mamma heter Karin Elisabet Nilsson och är född 17 augusti -55.



Hon fick sitt första barn (mig) när hon var 29 år och sitt andra (Therese) när hon var 35 år. Hon har jobbat som kontorist hela sitt vuxna liv. Just nu jobbar hon på St Paulusgården och svarar i telefonen.. eller nåt =) Hennes största kärlek i livet är min pappa. Dom har varit ett par sen mamma var 17 år och dom förlovade sig på julafton för kanske 35 år sen, eller nåt. Dom är inte gifta ÄN ;)



Jag älskar min mammi <3





Min pappa heter Hans Gunnar Jansson och är född 2 september -51.



Innan jag kom till världen så byggde pappa våran sommarstuga själv. Det bästa stället som man kan tänka sig. Pappa jobbar i garpenberg i gruvan, eller inte nere i gruvan nu för tiden utan han sitter på ett kontor.. har dock ingen aning om vad han gör.. men han har alltid mycket att göra iaf =)



Jag älskar min pappi <3




Det finns en liten prins som förgyller min mammas och pappas tankar, har dom inte träffat honom på några dagar så får dom abstinens och måste se honom! Det är den här lilla älskade korven







Ja ni! Det var mina föräldrar det!

I morgon blir det.. "Det här åt jag idag" Spännande ;)

Ha en mysig fredag där ute i kylan!

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback