Tvätt kl:07,00?

Vem i hela fridens namn bokar tvättid klockan 7 på morron? Jo jag! För att jag bor i ett hus där det tydligen bara bor arbetslösa, barnlediga eller sånna som jag.. skiftarbetare. Jag tror mest på alternativ 1. Iaf så finns det inte en sportmössa att man ska kunna få en tid 12-17 eller 17-21 i mitt hus. Dom enda (få) tiderna som finns är 7-12. Tur jag har en morgonpigg liten kille hemma annars hade jag hellre tvättat kläderna i badkaret... Jaja men det blir perfekt. Hinner köra en maskin eller två innan jag kör Alex till dagis och sen hinner det torka medans jag är på stan och inhandlar det sista till kvällens trevligheter..

Så är det bara städningen och diskningen (som jag skjutit upp 2 dagar...) kvar! Och matlagningen då. Men det ska bli kul! Resten av la familia är på stan nu och inhandlar ett spel som vi ska spela på kvällen. Tur Therese är med så det blir nåt bra.

Tjingaling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback