en till tråkig lista...

1. Hur gammal är du om fem år? 30, herregud!
2. Vem var den sista du träffade? Pappi
3. Hur lång är du? 173

4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kollade lite på Gladiator igår
5. Vem ringde du senast? Pappi
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "I annonsbladet finns det 3 sims spel för 50 kr styck" Till en jobbarkompis
7. Vad är dagens planer? Äta, hyra en film och spendera kvällen helt själv på ö. järnvägsgatan :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj, skicka sms när det är mindre viktiga saker men annars prata. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos och förlovade sen 33 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? Honstår och diskar 10 meter från mig just nu
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? I en solstol, men den paraplydrink bredvid någon som jag tycker mycket om
15. Vilken plats föredrar du minst? Ensam ute i skogen i kyla..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor jag i hus och har tre barn :)

17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte... läskiga djur kanske?
18. Vem fick dig att skratta senast? Therese
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Självklart har jag det :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?Strumpor och sockor helst, fötterna är alltid kalla
26. Är du social? Ja både och, ibland är det underbart skönt att vara ensam men inte för ofta!
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys Choklad fudge nånting.. jummy!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en billig ful lägenhet och rusta upp den precis som jag vill ha den, sen skulle jag åka utomlands...
29. Tycker du om kinamat? Yes!

30. Tycker du om kaffe? Ja, några koppar om dagen vill jag ha
31. Vad dricker du till frukost? dricker inget till frukost för jag äter inte frukost, men det skulle väl vara kaffe då?
32. Sover du på någon särskild sida? Ja
33. Kan du spela poker? Japp, det är skoj
34. Tycker du om att mysa? Oja! mm...
35. Är du en beroendemänniska? Nja, jo men det är jag väl kanske, det finns mycket som jag är beroende av
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja 3 stycken
37. Vill du ha barn? Jag har ett barn
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska (mycket lite)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Alexander

42. Äger du dyra smycken? Nej inte så värst dyra
43. När känner du dig lycklig?  när jag blir ompysslad med ex massage

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Korv med bröd (sen frukost/lunch på ica)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm.. känner flera roliga människor, Therese kanske
46. Välj ett ärr på din kropp? 5 cm långt, är på foten som stygnen gick upp på så därför är det fult
47. Vad har du för ringsignal? "let me be the one"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, ingenting tror jag
49. Flirtar du mycket? Hmm.. ja men inte medvetet. Men behöver jag något så har jag inte svårt att fixa det ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kommer inte ihåg, på nån fest iaf
51. Kan du byta olja på bilen? Hm... nja skulle nog kunna men jag skulle aldrig göra det...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hypnotisören, bästa bok jag läst på länge!

54. Läser du dagstidningen? Väldigt sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja det gör jag nog, om det är en bra låt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,5
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Köpa på IKEA"
59. När var du i kyrkan senast? Julavslutning -09
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback