About me

Namn:
Susanne Elisabet Nilsson

Piercingar:
Nej

Tatueringar:
Inga.. än!

Längd:
173cm lång/kort

Skostorlek:
38/39 beroende på skor


Hårfärg:
Svart som natten (råttfärgat om jag inte färgar)


Fräknar:

Motto:
Utsidan ger insigan sin chans, insidan ger utsidan sin glans 

Kär?



Önskar du att du bodde någon annanstans?

Tycker du att du är attraktiv?
Ja, ofta


Dricker du?
Ja, vid behov =)

Röker du?
Ja, tyvärr..


Vilket schampo använder du?
Fruktis


Vilken parfym använder du?
Escada


Vad är du rädd för?
Oj, inte så mycket tror jag.. lite småsaker bara

Gillar du att tvätta?
Gillar och gillar, men jag har inget emot det iaf


Gillar du berg- och dalbanor?
Nej

Senaste...

Filmen du hyrde?
Love happens


Filmen du köpte?
Haha, köper folk filmer verkligen? Eller jo! Barnfilm till Alex juh! Det var nog.. Surf´s up

Låten du hörde:
Johnny Cash - Hurt


Låten du laddade ner?
Har spotify, räknas det som att ladda ner? Annars vet jag inte

Personen du ringde?
Nicklas


Personen som ringde dig?
Pappa

TV-program du såg?
Kollar inte så mycket på TV den här årstiden.. vet ej


Person du tänkte på?
Alexander

 

Favorit...

Låt:
Holding out for a hero


Sak att göra:
Pussas med Alex

Sport:
Handboll



Dryck:
En kall öl en varm sommardag är gött.. rosé går inte av för hackor heller!



Kläder:
Leggins med tunika över



Film:
Dirty dancing

Bil:
Audi



Serie:
2 1/2 män

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke?
Ja

Gråtit över en flicka?
Ja

Ljugit för någon?
Ja


Varit i slagsmål?
Ja

Blivit arresterad?
Åh nej herregud nej! Skulle dö då!


Träffat någon från internet IRL?
Nä, tror inte det 

Antal...

Gånger du varit kär?
Har lätt för att bli kär och var det ofta när jag var ung.. men riktigt kär.. kanske 5


Gånger ditt hjärta brustit?
1


Hjärtan brustet på grund av dig?
1



Tjejer du kysst?
Oj, massor!!


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Hmm.. 2 kanske


Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Massor, spelade handboll i många år så då var jag med mycket
 

Senaste...

Boken du läste?
sista Twilight boken


Personen du fick e-mail av?
Nicklas

Personen du fick brev av?
Nån räkning? får aldrig vanliga brev.. :(


Personen du fick sms av?
Pappa


Gången hela din familj åt middag tillsammans?
I förrgår

Saken du köpte?
Har inte shoppat på jättelänge! Så det var bara mat 

 


Vad har du gjort idag?
Jobbat

Var det kul
Nja

Brukar du svära mycket?'
Ja.. tyvärr

När stiger du upp på morgonen?
Beror på vad jag ska göra.. mellan 7 och 10


Vad har du på dig?
Kjol, leggins och linne

Vad ska du göra ikväll?
Dricka öl med Kristoffer Ruth


Vad är du allergisk mot?
Getingstick


Var har du ont?
Ingenstans



Använder du hårspray
Ja


Kan du stå på händer?
Ja


Håkan Hellström eller The Ark?
Usch, ingen

Salt eller socker?
Salt


Gillar du ketchup?
Nja, sådär. Bara på korv


Är du glad nu?
Ja

Var du glad igår?
Ja =)


Vad dansar du till?
Musik såklart!

Stockholm är... ?
Skönt en helg



Göteborg är... ?
Ännu bättre!



Kan du sjunga?
Klart jag kan!



Spaghetti eller makaroner?
Spaghetti

Land du vill besöka?
Thailand


Så! Nu ska jag mysa lite med min familj!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback