My babes!

Träffat på mina bruttor idag, om än en kort vända så.. men men, trevligt var det iaf! Först var det ju frukostfika med Helena och Soffan innan vi drog och badade som jag skrev om i förra inlägget. Sen kom Soffan och Helena hit och fikade på min innegård. Jag och Alex bjöd på fruktsallad och saft.. sen lekte vi lite och målade lite innan vi smet hem till Ida och Mätz i deras nya lägenhet. Toookfint har dom fått det, stort och fint =) Är lite småavis måste jag säga men glad för deras skull! Iaf så var vi där i kanske en timme och sen gick vi hem och kollade på film. Ida och Mats skulle ta en öl med Sanna och Mackan, Helena skulle vara schaffis åt mamsen och papsen och Soffan skulle upp och jobba i morrn. Var iaf roligt att se bruttorna. Vi tänkte ha en kräftskiva och jag känner nu att jag tar tag i den alldeles strax, ska bara bestämma datum så blir det huur skoj som helst! Ska nog kanske börja idag att fixa med lekar och annat skoj =) Åh vad roligt! Då känner jag att vem som helst får komma och alla får ta med sig en vän om dom vill så har vi huuur kul som helst! Vi kan säkert vara i stugan bara jag flörtar lite med mamma och pappa först *puss på er* ;)

Långbord och 20 pers, perfekt!! Åh vad jag längtar redan!

Tog inga kort på tjejerna idag.. :( Jag som brukar vara flitig med det.. jaja.. Jag har gått i tankarna om att köpa mig en riktig kamera.. men vet inte om jag vill! Skulle behöva köpa mig en bil faktiskt, kan ju inte leva på volvon hela mitt liv. Så även fast det är jättevarmt i Sverige just nu så vet jag att jag kommer vilja åka utomlands senare i sommar.. ev till hösten, men hur går det med nya jobbet som börjar nu när jag kommer tillbaka från semestern? Ja vi får väl se!

Iaf så är allt bra, jag mår skitbra! Ser fram emot allt, nästa vecka.. i morgon.. ja mot allt. Fast jag vet ju inte ens vad jag ska göra i morgon.. men jag ser fram emot det iaf, det kommer bli en toppendag! Hoppas på fint väder så vi kan åka och bada med hajen =)

Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback