Prommis i skogen resulterade i ca 5 svampar..

Vi tog en sväng i skogen idag för att se om det verkligen finns nå svampar och vi var nog lite tidigt ute för det kryllade inte direkt om dom.. är man liten så får man rida på morfars axlar





Så blir man skitglad när man hittar en liten gul en




Lycka!




Sen blir man nästan galen av lycka!




Vi var hemma hos gammelmormor och käkade smultron också




Sen har jag fått ett vitrinskåp av Fredriks snälla, snälla mamma Anita som ska målas och fixas.. står inte direkt utan jobb så här på semestern, men fint kommer det bli!




Hittade också ett kort på Therese hur hon skulle se ut om hon hade dålig syn och valde ray bans till brillor. Söt!




Nu på kvällskvisten har vi inte gjort så mycket. Alex ligger nu och kollar på film så jag satte mig här en sväng... Ida skulle komma och hälsa på också och det är alltid uppskattat! Vi har nog massor att prata om.. ex hur hon har haft en gummihandske i tutten.. ja I tutten!


Kramar /S


Kommentarer
Postat av: Helena

ååh,vad kul ni har.



jag tror jag är lite extra känslig nu när jag är sjuk för jag började gråta för detta fina inlägg.

jag saknar er

2010-07-25 @ 20:00:12
Postat av: Sussi

Men snuttan då! Du måste krya på dig nu.. jag är ju för tusan orolig juh! Jag saknar dig så mycket att jag kanske har fått ett hål i hjärtat.. snyft

2010-07-26 @ 01:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback