Sommarlista

(snodde den av... nån?)

Hur länge ska du vara ledig?
v. 29-30-31 (längtar)

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Jag kommer med all säkerhet vara singel

Hur många nyktra dagar blir det?
Ja du, det blir nog många kvällar med grillat och ett glas rött

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Ja absolut! Speciellt dom med fin kropp

Om man vill bada i Hedemora: vart gör man det?
Oj, Matsbo om man vill träffa folk. Jag badar i Vikhyttan =)

Kan du tända en grill?
Tände faktiskt en grill igår så jo det kan jag... men jag gör det inte gärna

Vilka solglasögon kör du?
Helst snutbrillor

Går du osminkad om dagarna?
Nä.. fast inte mycket smink, men lite mascara lär jag då ha på mig! Känner mig nakenfis annars..

Är du cornetto eller piggelin-tjej?
Åh, cornetto! Men är jag tärstig är det gott med en piggelin

Vad är sommarens soundtrack?
Jag är helt of när det gäller "innemusik".. jag lyssnar på sånt ingen annan gillar

Var åker du på semester?
Jadu, räcker pengarna och allt klaffar så vore det jätteskönt emd en sista minuten.. men som det ser ut nu så håller vi oss i Sverige på kortare resor. Leksand, Furuvik, Kolmården.. jo det är väl ok!

Andra sommarplaner?
Nä det är väl det, åka och bada, äta massa god grillad mat, dricka öl/vin.. ha det bra hel enkelt!

Sommarens outfit?
Klänningar i alla dess former kommer det bli för mig. Leggings och tunnare tunika, med "gammelfärger"

Hur håller du formen?
Kurvig är också en form va? Då håller jag den med god mat och god dryck!

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?
Jadu, Alex ska ha det men jag kör med olja! STEK! =)

Sommarens drink?
Sommarens-vårens-höstens-vinterns REDBULL/JÄGER

Vad kör du för bikini?
En från 2 somrar sen.. silver/grå med silverdetaljer. Fin men jag skulle helst vilja ha en baddräkt. En fin en

Hur sminkar du dig i sommar?
som vanligt, så jag framhäver min solbränna sen inte för mycket smink. Låter ansiktet tala för sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback