The list

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ett sms!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Vaknade av min väckarklocka
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Pratade med Therese som är sur för att jag inte orkar gå på Eclipse ikväll
Det sista du sa högt: 
"Ok, hej då!"
Det senaste någon sa till dig:
"Nu orkar jag inte prata mer med dig, hej då" (Therese)
Vad har du druckit idag:
Kaffe, vatten och juice
Vad var det senaste du åt:
En torr, hård ost och skinkmacka i morse
Vad var det senaste du köpte: 
Mat och den äckliga mackan
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörkbrun (ful)
Vad är det för väder hos dig nu:
Varmt som faen! soligt och över 30 grader (varmaste dagen på året)
Godaste glassmaken:
Choklad! Helst Ben & Jerrys =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nje, det gör jag inte. Jag tror på attraktion vid första ögonkastet som kan utvecklas till kärlek
Sover du tungt:
Ja, tror det iaf
Drömmer du mardrömmar:
Ja, till och från. Nu har jag inte gjort det på jättelänge
Trivs du med ditt jobb:
Ja
Favoritklädsel:
Leggins och nåt långt över
Favoritlåt just nu:
Många! Holding out for a hero, highway man, han är min... osv (bara gamla)
Vad ser du om du tittar till höger:
En stor spegel
Vad gör dig glad just nu:
Allt, minsta lilla gör mig glad. Jag har bara ett pass kvar till semestern t ex!
Vad ska du göra härnäst:
Åka och lämna bilen till pappa
Höger eller vänsterhänt:
Höger man har alltid velat varit vänterhänt
Humör just nu:
På topp!
Favoritgodis:
Choklad..
Kläder just nu:
Böt precis om till ett par shorts fulla med målarfärg och ett vitt linne, sexigt värre ;)
Sommarplaner:
Ska åka på kortare turer med lillkorven, sola, bada, grilla, dricka rosé..
Hur många kuddar sover du med:
Har tre i sängen men använder bara en, en platt så jag kan ligga på mage skönt
Spelar du något instrument:
Nej, men jag skulle gärna vilja. Kanske ska lära mig nån gång
Morgon eller nattmänniska:
Svårt, kvällstrött men somnar alltid sent.. trött på morron men vaknar alltid tidigt..
Vad är viktigast för dig?
Alexanders välmående
Är du kittlig: 
Ja
Snarkar du:
Ibland (har jag hört) "snosar" mest
Stjärntecken:
Skorpion
Äckligaste insekten:
 Hmm.. den spindeln vi såg i Gbg var den äckligaste jag sett i hela mitt liv! Vilka jävla huggtänder!
Stökigt eller välstädat:
Halvstädat/halvstökigt
Längtar du mest efter just nu:
Alexander ihop med min semester, glass och rosé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback