Tjejmys på en tisdag? Jajemensan!

Jo, jag har väl hängt lite med Ida igen.. förra gången på en måndag och nu på en tisdag. Jaja.. det är sommar och vi är lediga =) Iaf så ringde jag henne och sa att jag var lite "gosasugen" och hon kom inom en timme. Skickade hem sin karl till säter (förlåt Mats..) och satte sig på min balkong. Eller innan det så fick jag en förhandsvisning av nya lägenheten! Stoor och ljus och fin var mina intryck. Här kommer sötbönan



Här gormar hon om att jag inte får lägga ut det på facebook för hon har så ful tröja på sig? Eller vad det nu var.. jaja ok, jag lägger inte ut det på facebook!

Sen iaf så satte vi och på balkongen och snackade som bara tjejer kan göra.. mysigt värre hade vi! Jag tog fram lite frukter som vi knappt åt av, men det får bli frukost idag i stället!



Satt och pratade lite om ditten och datten sen blev vi hungriga så vi gick till 1 1/2 och käkade lite och dit kommer Bo Bäver och hälsar på lite



Vi käkade och tog två öl var sen smet vi in på Kingen för att kolla läget.. det skulle vi inte ha gjort för det var tomt! Haha, jaja vi köpte en varsin öl iaf... ringde till Mats, svepte ölen och han kom och hämtade oss! Sen skjutsade dom hem mig. Tack Ida för en myskväll!

Snart ska jag åka till Avesta och köpa rullgardin så jag kan sova riktigt på nätterna, eller rättare sagt längre på mornarna! Eller jag.. så Alex kan sova länge =)

Tjingaling!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback