Dom som får det att pirra till

en bildbomb av mina favoritkillar... mm.. jummy.. dom kommer inte i favoritordning, kan inte välja bland mina kärlekar!



Johnnie (han till höger) *slurp*




Bingo.. verkar vara en toppenpappa om man ska tro hans blivande fru Katrin, sexigt!




Åh vad han är snygg.. jag gillar lite äldre män.. med grått hår =)




Nej! Nu blev det fel...




Här är han ju!! Daniel.. hans tal till Victoria var så fint så jag föll pladaskt!




Kurt.. jag har sagt det för men.. ååhhh Kurt!!




Martin Timell! Jag vet att många tycker han är dryg men tänk vad bra att ha en sån händig man.. och han är ju så rolig när Albin 7 år ringer in.. hahaha!! Underbart skratt!




Min pappa såklart!




Paul Potts! Skratta inte nu och håna mig för guds skull inte! Jag vet att jag inte är ensam därute med att ha en crush på honom, jag var inte den enda som grät när han började sjunga!




Ok, jag vet att jag inte är 14 längre men nog faan vill man bli biten av en sån här läckerbit? Ja tack!




Wentie åå.. Wentie.. saknar dig verkligen!




Och så den största kärleken av alla! Min Alex <3


Kram /S


Kommentarer
Postat av: Therese

Robert"THERESE"Pattinson är min!

2010-06-29 @ 21:32:20
Postat av: Sussi

Jag skulle aldrig ens våga prova.. risken är ju rätt stor att han skulle falla pladask för mig så jag undviker honom in i minsta detalj.. Just for you darling!

2010-06-29 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback