Heldag med Alex och i morgon väntar resa till storstan!

Åh vilken toppendag jag och Alex har haft idag! Började med att sova till 8, kolla lite film, långfrukost framför tv´n, packa väska och åka till blge för att bada på Aqua Nova! Herre min Jesus vad roligt det var! Vi åkte den röda forsen/kanan som man ska sitta i en badring, oj oj oj vad det gick fort och var roligt! Alex skrattade så han skrek när vi åkte =) Lyckades dock inte ta några kort eftersom att mobilen var inlåst... men jag kan garantera att vi hade skoj! Sen gjorde vi stan som bara vi kan göra. Var in på banken med lite ärenden, har inte varit in på banken på flera år tror jag, man fixar ju allt på internet nu för tiden. Sen gick vi runt på åsgatan och kikade lite, fikade och hade myspys!





Så tänkte jag berätta att jag skiter i den här stan ett par dar nu, Alex åker till sin pappa i några dar och då passar jag på att sticka till min goda vän Helena och hälsar på. Lite lugn och ro med lite rosé kanske? passar mig perfekt just nu känner jag. Bara göra ingenting eller göra massa skoj! Spelar ingen som helst roll! Vad vi än gör så är det roligt!







Åker i morgon förmiddag och kommer hem på fredag, sååååå skönt ska det bli! Kände att jag inte riktigt blev mätt på henne när hon var här och hälsade på =)

Nu är det dags för Alex att krypa till kojs så vi säger hej på ett par dagar, får se om jag uppdaterar från Stockholm eller inte. Datorn får följa med som sällskap på tåget men.. ja vi får se!

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback