Hemma från Stockholm

Jahapps, jag stod ju i valet och kvalet ifall jag skulle åka hem på fredagen eller stanna en natt till och åka hem på lördagen.. bestämde mig på torsdagen att jag faktiskt skulle stanna till lördagen... naturligtvis så ångrade jag mig på fredagen =)

Vi hade en toppentorsdag iaf! Bestämde ju att vi skulle ligga och sola vid mälaren.. underbart skönt var det! Vi låg där i kanske 5-6 timmar, minns inte men skönt var det! Tyvärr (eller det var skitkul) bajsade en fågel på filten och på Helena



Hahaha, det var ritkigt roligt!

Vi solade, snickesnackade och jag badade 3 ggr! Det ni! Den här bikinin hade jag på mig



Den är några år gammal men den funkar iaf

Jahapps sen åkte vi hem till Helena och fixade lite käk, Nicklas kom och hälsade på och vi tjejer drack rosé heeeela kvällen! Blev några glas... =)



 Jaja, kul hade vi iaf sen åkte jag hem på fredagen och hämtade Alex på dagis, min sötnöt! Åkte ut till stugan och sov där, sen lekte Alex med mormor hela lördag förmiddag och med Juha hela lördag eftermiddag. Mamsen åkte sen till Säter en sväng men gjorde ett stopp i Jälkarbyn



Nu ska jag jobba några timmar sen ska jag hämta hem Alex igen! Längtar!!!

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback