Inte bitas älskling!

Igår hämtade jag hem Alex igen!! (lycklig) Vi lekte och busade som aldrig förr. Gick upp på dagis och hämtade honom sen tog vi prommis (utan vagn) till Sveaparken och lekte en sväng.. men det var så kopiöst varmt så vi tog en sväng upp på stan och lekte lite på leksaksaffärn. Sen gick vi och tog en fika på Wienarn, Alex käkade glass så det stod härliga till! Gick sen till gammelmormor (som inte var hemma) och provåkte cykeln med sits till Alex och det var en hit! "Fortare mamma, fortare!!" Haha, det tyckte han var roligt!

Sen åkte vi hem iaf och käkade mat och kollade på film. Han hade saknat mamsen så mycket att han ville käka upp mig



Det har varit underbart skönt, varm väder dom senaste dagarna så det har blivit lite sol på balkongen, tyvärr är det för varmt för att sitta länge och jag vägrar lägga mig på gården så alla konstiga människor ser mig men lite sol har jag lapat i mig iaf. Har inte köpt nån ny bikini i år, vet inte om jag ska göra det heller.. har ju ett antal som ligger och skräpar men jo, jag kommer bergis göra det iaf. Fast jag skulle helst vilja ha en snygg baddräkt faktiskt



En sån kanske? (laredoute 199 spänn)

Men än så längre kör jag med en riktigt somrig från Puma



Jahapps, jo jag har ju börjat varit ute och gått/sprungit ganska mycket nu, eller dom dagar jag kan iaf. Blir ungefär 3-4 dagar i veckan. Har en snoa som tar ca 1 timme men nu dom sista 2 gångerna jag har varit ute har jag orkat sprungit mer så då har det gått fortare. Tycker att det är underbart skönt förutom att jag får så ont i benhinnorna. Det tar en kvart innan det går över men den kvarten är en ren plåga. Har provat olika skor och kommit fram till att mina gamla handbollsskor har varit bäst hittills. Idag jobbar jag från 15 så jag hinner en sväng innan det, problemet är bara att det är så varmt idag så jag vet inte om jag orkar det. Tog svängen igår på dan när det var så varmt och jag höll på att svimma när jag kom hem.. är lite slarvig med både mat och vatten så jag måste skärpa mig med det!

Jahapps, ska man sätta sig en sväng till på balkongen kanske.. sitta 20 min sen in och vila.. sitta 20 min sen in och vila... det är mitt mantra idag!

Alex blir hämtad av hans kära mormor idag och ska också sova där eftersom att jag jobbar, glad är han för det!

Ha´t bra! Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback