Lista

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:

1. Hur lång är du ? 173 (utan klackar)
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag är rätt bra redan faktiskt
3. Vad pluggar du ? Kommer aldrig mer plugga
4. Har du långt hår ? Alltid haft långt men nu jättekort!
5. Vilken hårfärg har du? Svart (råttfärgat egentligen)
6. Sminkar du dig ? Japp! Varje dag (nästan)
7. Har du haft sex senaste månaden? Va?? Vad är det för fråga? Svarar jag inte på
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Har inga just nu.. (gud vad pinsamt!)
10. Har du kysst någon idag ?

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Yes!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Dumma frågor! Ska jag välja mellan mamma och pappa? Nej tack
3. Hur många syskon har du ? 1 Världens bästa Therese
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vet inte.. hej då? Vi pratade på telefon
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? Grillat i stugan
6. Hur många ställen har du bott på ? 5
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen.. jag älskar min familj
8. Vilken familjemedlem är snällast ? Hmm... det är nog jag faktiskt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Nyss, kanske iiii..... vet inte, nån dag sen.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
Idag..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Dammika och Fredrik
3. Har du kysst nån kompis ? Ja gud ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Japp
5. Vem har du varit kompis med längst ? Oj.. ingen aning
6. Vem känner dig bäst ? Therese
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? Finns nog nån som jag är osams med än idag
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Ja verkligen
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Ja, kanske lite

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Inget... täcke bara
2. Har du bytt om idag ?
3. Favorittröja ? Gillar linnen
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? Snygga fillingar
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja absolut
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? mmm vem har inte de
7. Har du handlat kläder via internet ? Joo det har jag allt.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nee varför skulle ja
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? Gubbtofflor, jeans med jättehögmidja..
10. Vad använder du för skor ? Oj, olika beroende på tillfälle

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja
2. Klä dig annorlunda ? Ja ibland
3. Vara dig själv ? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nu är jag singel men jo, visst gör jag det
6. Pierca dig ? Nä vet du vad! Eller jag vågar väl men vill inte
8. Ha sex på offentlig plats ? Ja
9. Vara omogen ? Ja
10. Äta småkryp ? Va? Nej fy fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är sååå gott. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback