Ögat ser så fint ut så

Var på apoteket och köpte kräm till ögat.. för 98 spänn. Vad har hänt sen dess då? Jo jag gjorde ju rent ögat när vi kom hem och det ser helt vanligt ut igen. Har inte kommit nå nytt "klegg". Jaja, hoppas det inte är ögoninflammation då, kan kanske vara för att vi haft rutan nere när vi åkt bil? Jo så är det säkert! Vi får väl avvakta lite och se om det händer nåt annars får han gå till dagis på torsdag då jag jobbar nästa gång. Svindyrt att vara hemma och vabba! Då jag jobbar dygn så kostar det mig massor med pengar. Är han sjuk så är han ju sjuk naturligtvis men annars får han tamigtusan gå!

Vi har spenderat en timme på balkongen där vi käkade kött, färskpotatis och sallad. Alex drack festis och jag tog ett glas rött till. Mysigt värre! Speciellt när man får spendera sin tid med den bästa man vet. Det är extra roligt nu när man faktiskt kan föra ett samtal med honom. Vi har pratat om vilka kompisar han har på dagis, vad han och dom brukar leka osv...





Jättemysigt!!

Pratade nyss med mamma och dom har bokat stuga åt oss i Leksand nu! Vi åker på fredag när vi slutat (vid 15,00) och åker hem på söndag. Guud vad det ska bli skönt! Jag, mamma, pappa och Alex. Vet inte hur Therese gör.. om hon också följer med.. hoppas!! Vi får väl se.

Här är ett kort på när vi var vid Lappens grill och köpte glass igår.. snacka om glad liten kille!



Haha, underbart!!

Nu sitter han och kollar på Prinsessan och grodan och jag chillar lite i soffan med vinet som är kvar i glaset.. jag verkligen älskar sommaren och allt vad den innebär! Sommar, värme, glädje, vardagsmys, vin på en måndag bara för att man vill, sola, bada, skratta, semestra... ja allt! När jag blir gammal och gaggig ska jag verkligen ha ett hus utomlands där jag kan spendera vinterhalvåret.. ja jag ska börja spara nu!

Vad skönt att åka bort i helgen! Ser verkligen fram emot det! När jag har nåt att se fram emot får jag så mycket energi, nu känner jag för att städa hela lägenheten t ex.. det kommer jag inte göra men jag vill..

Nä nu ska jag mysa lite innan det är dags för badet.

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback