Ögoniflammation suger

Dom ringde från dagis vid 10 i dag och sa att Alex har ögoninflammation och inte får vara kvar där. Nej men naturligtvis kommer jag och hämtar honom om han är sjuk sa jag (dom behöver inte säga att han inte får vara kvar). Jag är på jobbet nu men kommer så fort jag kan! Sagt och gjort ringde jag ut en annan personal och gick på en gång. Hämtade lillprinsen vars öga är kleggigt och gul/varigt.. har nu tvättat rent det lite så det ser lite bättre ut! Just nu ligger vi såhär:



och kollar på Svampbob fyrkant (dåligt tycker mamma..) som Alex gillar..

Snart, eller när vi ätit och sovit måste vi åka och handla mat och kräm till ögat. Vi ska också hyra film.. han får välja tre tror jag så vi klarar oss tills i morrn =) Så en till mig också.. hoppas det har kommit nån ny! Jag vill se en kärlekskomedi.. jag har fått lite pippi på bröllopsklipp på youtube.. jag sitter och planerar mitt bröllop vilket är lite ironiskt eftersom jag inte har nån att gifta mig med.. vet inte ens om jag nån gång vill gifta mig faktiskt. Tror jag på livslång kärlek? Jo men det gör jag väl.. jo men det måste jag göra! Gud vad deppigt annars!! Jo klart man kan älska en och samma människa hela livet bara man ger rätt näring till förhållandet. Ja så är det göder man bra och set till att vattna regelbundet så är det klart att det kan funka =)

Nehepps, nu ska jag laga lite mat.. "pannkaka eller makaroner och köttbullar älskling?"

"PANNKAKA!!!!!!"

Jaja, ok.. pannkaka blir det =)

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback