Skoj på 1 1/2 som alltid!

Jahapps nu har jag varit på 1 1/2 igen.. jag har aldrig varit äldst där men ikväll kände jag mig verkligen gammal! Gammal som gatan t.o.m! Jo det är så att alla studenter har fått för sig att festa hela veckan den här veckan och dom skulle dit efter brännboll och massa annat skoj.. men jag trodde väl iaf att NÅN annan i min ålder skulle dit.. ack så fel jag hade!! Försökte smita till puben men jag fick inte.. jaja.. bättre lycka nästa gång! Jag ska iaf ut på fredag, nej lördag menar jag. Fredag jobbar jag från 15 till 15 på lördag och sen ska jag (efter en sväng hem för att duscha och byta om) hem till Dammen och Fred!! Det är så att mina vänner från Sthlm kommer, Nicklas och Ronny. Ser verkligen fram emot det och vi har alltid kul när vi träffas så det kommer bli jätteskoj. Det ska bli skoj!!

Slänger med några kort från kvällen som jag tagit börjar med ett på Therese och nån kompis, min söta söta lillasyster som blivit såå stor (inte tjock utan vuxen menar jag)



Sen ett kort på Emmie, alltid lika söt..



Så på mig och Emmie



Jo, nå mer kort bjuds det inte på ikväll!

Min känslomässiga status är väldigt bra, jag mår fint! Jag trivs med min lägenhet (fast jag helst av allt vill ha hus med en liten gård) det börjar sakta men säkert se ut som ett hem här hemma.. jag trivs med mitt jobb, mina underbara jobbarkompisar, mina vänner från Sthlm som jag strax får träffa.. mina Hedemoravänner.. jo det går bra nu =) Jag har semester om några veckor, jag jobbar inte midsommardagen (som jag trodde) så jag undrar om mina goda vän Ida Stam ska åka traktor och vagn? Undra sa Flundra om jag i så fall får följa med? Det skulle vara jätteroligt!

Jo men mer än så får ni inte ikväll/natt!

Nu ska jag glo på film tror jag.. tar förhoppningsvis sovmorron i morrn!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback