Sommar, sommar, härliga sommar!

Jag, Alex och mormor har spenderat dagen vid vikhyttesjön och matat fiskar, badat fötterna och fikat. Mys på hög nivå har det varit idag! Vilken sommardag det har varit.. varmt, varmt och åter varmt! Var ute och gick en sväng på 1,5 timmar men det var nästan för varmt då, jag svettades som en gris när jag kom hem.

I Olshyttan har vi inte samma regler som man har i resten av Sverige. Exempelvis får man börja övningsköra vid 2 års ålder:

Sen kommer kort från Vikhyttan, lek i vattnet:



Fikapaus med vattenmelon:

Medans mamma latar sig och njuter..



Fick också ett jättefint kort på Alex när vi kom hem, min sötnöt!



Nu måste jag strax sticka till jobbet, underbar dag idag!!
Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback