To my friend Helena

Update på kissningen i bilen:

Jo det var så att Emma körde mig och Therese till Avesta och vid skylten "välkommen till Avesta" var jag så kissnödig så jag inte kunde hålla mig längre. Jag satt i baksätet helt för mig själv (Therese satt fram) och jag tänkte att vi skulle slippa krånglet med att stanna bara för att jag glömt att kissa innan vi åkte så jag hittade en fantaburk som jag tänkte att:
"Aha!! Perfekt att kissa i!" (jo jag var kanske lite salongsberusad) Så ner med strumpbyxorna och sa till tjejerna: "Titta inte bak nu för jag ska kissa!" Va!! säger Therese, "du kan väl inte kissa i bilen!?"

"Kan jag visst det!" Säger jag, "Jag har hittat en perfekt burk till det!" Jaja, jag hasar mig fram på sätet med trosorna och strumpbyxorna vid fotknölarna och försöker kissa.. men vad händer? Ingenting! Jag får inte fram en droppe! (Therese lyssnar inte på mitt råd utan tittar på mig hela tiden)

Efter en stund var vi tvugna att stanna iaf så att jag kunde springa ut och kissa i skogen som naturligtvis var ett betydligt bättre alternativ än att kissa i bilen.. vet inte vad jag tänkte på men det kändes så smart just då.. ja, du vet väl hur man kan bli?

Så var det med det!


Kommentarer
Postat av: Helena

hahahahaha, alltså vilken jävla idé.

tror du att du hade prickat hålet?. kan man de?

2010-06-01 @ 19:47:19
Postat av: Sussi

Tror? Jag var helt säker på att träffa då, idag är jag helt säker på att jag skulle missat.. :)

2010-06-01 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback