Fredag och ledig helg!

Yes! Äntligen hemkommen från jobbet och är nu ledig till måndag kväll, nice!
Idag ska jag tvätta och pyssla lite hemma till klockan bli 14, då ska busungen hämtas. Ikväll blir det bara mys, sitta i "tältet" och fika och få nackspärr.. längtar!

Hade en seg dag igår, kände mig inte alls på topp i humöret men nu har jag bestämt att idag blir en bra dag! Och det kommer det bli, det vet jag :)

Solen skiner och fåglarna kvittrar, det gjorde den iofs i går också men då var jag så bitter så jag inte hörde det.. Sugen på att baka är jag också men har inga grejer hemma och ingen bil, har precis gått hem från jobbet så jag har ingen lust att gå ända bort till affären som ligger säkert en kvart/20 min härifrån... nej jag struntar nog i det tror jag. Nu har nån druckit upp min mjölk igen! Fattar inte vart all mjölk tar vägen, Alex dricker inte mjölk för han tycker inte om det.. och jag dricker knappt mjölk, använder det bara till kaffet och ändå är det alltid slut! Drygt..

Känns som vår idag, jag måste köpa nya solbrillor! Vill ha ett par traditionella snutbrillor och ett par "Pattinsonbrillor". Blir kanske en tur till Avesta när jag hämtat Alex.. om min systeryster orkat sig upp och kommit in till stan med bilen vill säga! PIK! :)

Inte blir det nå bilder idag heller, har ingen sladd som jag kan koppla ihop mobben med datorn och har orkar inte maila över bilderna till min mail för att sen lägga upp dom här..

Nä nu ska jag pyssla lite innan det drar igång med bus och lek!

Puss och kram, vi ses på stan! /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback