Jobb och systermys

Igår jobbade jag fram till kl:21.00, lång dag men den gick fort iaf. Sen kom mamsen och hämtade mig (tack för det) och skjutsade hem mig till dom där Therese satt och väntade. Hopp in i duschen och sen iväg till 1 1/2 där Thereses kompisar satt för dom hade käkat middag tidigare. Therese sov hos mig sen och i morse hade vi mysfrukost i sängen!




Idag väntar jobb igen fast nu börjar jag inte förrens 20.00 och jobbar natt. Skönt!!

I morgon ska jag äntligen tvätta! Finns ju aldrig tid i min tvättstuga som passar! Sen kommer Alex hem också, blir en myshelg med god mat, lek och massa mys!

Jag ska nog göra varmsmörgåstårta i morgon till middag tror jag, får se om han tycker om det :)

Vi ska ju åka på kryssning fredag den 2/4 och jag har lite funderingar på om jag ska åka ner till sthlm redan på torsdagen för att hänga lite med Helena... ska ju iofs inte åka hem förrens på söndagen så vi hinner ju ses på lördagen men då är det en massa annat folk med också... skulle vara kul att umgås med henne... Ja, jag kanske ska fråga om jag kan komma och bo hos henne en natt!

Här är ett gammalt kort på oss:





Idag har jag och Therese varit ute på prommis, inte så lång som jag hade önskat! Hon gnällde och gnällde, tillslut sa hon att hon fått en glasbit i foten och jag gick på det!! Billigt... men hon gjorde det bra! Hon tog till och med av skon och strumpan mitt under promenaden :)

Här är Therese på en mycket kallare prommis:



Nej nu ska jag vila lite inför nattjobb!

Kramar /sussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback