Rastlös och seg på samma gång?

Känns så konstigt i kroppen för tillfället.. jag känner mig rastlös, måste ha nåt att göra samtidigt som jag känner mig seeeg så jag bara vill kasta mig på sofflocket och inte röra mig på flera timmar.. Min kropp sänder ut dubbla budskap till mig idag! Eller idag, har kännt så dom senaste dagarna faktiskt.. Kännt mig socialt uttorkad samtidigt som jag inte orkar prata när nån ringer.. hmm.. mycket konstigt!

Skulle nog behöva lite Sussi-tid! Behöver kanske gå på prommis och avsluta den med en lååång solning.. ja det är nog exakt vad jag behöver!

Inte har mina kontiga prickar försvunnit heller! Jag tycker det är skitäckligt faktiskt.. men det är lite bättre iaf, eller det ser ut som att dom torkat in i kroppen lite. Usch jag känner mig äcklad av mig själv bara jag skriver om det! Tur att det inte är sommar än så ingen behöver se dom.. Prickarna kanske skulle må bra av lite solning också :) Ja så säger vi, jag måste gå och sola för prickarnas skull!

Idag har jag inget som står på agendan, släppte av Alex på dagis i morse sen åkte jag hem till Dammen och Fred och drack kaffe och snackade skit några timmar. Nu har jag kommit hem och ska plocka ihop lite och dammsuga så det blir fint.. Iaf några dar för det vara fint, Alex kommer på onsdag igen :) Ska inte skylla på allt på honom med guud vad han river runt med allt!

Skulle vilja se en riktigt bra film i kväll, nån som vet nån bra? Såg 2012 häromdan och den var helt ok (jag vet att den är rätt gammal nu) Är sugen på en riktigt rolig komedi så jag kan få skratta lite! Såg Couples retreat också för några dar sen och den var också helt ok, lite väl mycket kärlek bara... gillar inte love films för tillfället..

Nehepp... soffan eller städning? That is the question..

Kramis! /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback