Sista passet innan massa skoj

Jahapps!

Nu gör jag sista dygnet innan massa skoj, eller nja.. i morrn har jag jätteviktigt möte som bara måste gå bra! Slutar 9, skynda hem för en snabb dusch sen ner till kontoret till 10. Sen ska jag till företagshälsovården för nån vanlig koll. Dom går igenom oss som jobbar natt.. det är väl bra antar jag. Sen hämta Puttefnask! Som jag har längtat efter honom!! Leka, leka, leka hela kvällen :)

Sen på torsdag 10.24 går tåget mot nya äventyr! Kl: 12.15 hoppas jag innerligt att Helena står på perrongen och väntar på mig för jag har ingen aning om var jag ska ta vägen annars.. men det har hon lovat och hon är en kvinna som står för sitt ord så jag är inte ett dugg orolig!

Tänkte visa litte "före kort" på mina medresenärer :)

Vi börjar med Elin:




Sen har vi Henrik:



Sen Ronny:




Nicklas:




Freddan:




Dammen:




Och sist men abolut inte minst... JAG:






Ja herregud vad det ska bli skoj!!

Tjat, tjat, tjat jag vet! Men det skiter jag i!! Vill ni inte läsa så kryssa ner då?

Nu ska jag hoppa i säng, viktig dag i morgon!!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback