Söndag igen..

Helgen har spenderats hemma hos familjen Rooslien/Höök. Den har varit jättemysig med massa gos mat och mys. I fredags käkade vi lite middag och satt sen och tjattrade långt inpå morgontimmarna. Lördagen började vi med att åka till blge och Aqua Nova, en stor hit enligt våra små busungar! Måste väl erkänna att vi vuxna också hade jätteskoj :)

Sen på kvällen gjorde Fredrik varma mackor och så kollade vi på melodifestivalen, grattis Anna! Tyvärr så tyckte inte jag att nån låt var en hit... jag som brukar leva för melodifestivalen.. men men, nya tag nästa år!

Blev en ganska tidig kväll i lördags, alla var trötta och sega.

Sen idag har jag och Alex varit ute på prommis, veckohandlat och lagat smaskig mat. Vi gjorde vitlöksmarinerad kycklig med jasminris och guacamole. Här är ett kort på Alex när han gör guacamolen:



Charmtrollet mitt! Nu sitter han på sitt rum, kollar dinosauriefilm och käkar kiwi :)

Har shoppat lite på tradera också! Den här ska pryda en vägg i hallen tror jag.. får se hur stor den är när den kommer:




Det är alltså texten jag köpt, inte ljusstakarna...
Om 20 min får jag se om jag vunnit den här, ska sitta i busungens rum:




Förresten så har jag bestämt mig för att åka ner till Helena på torsdagen när vi ska på kryssning, ska bli skoj att snacka massa skit med henne :)

Nu ska vi hoppa ner i badet och göra oss rena och fina!


Kram /Sussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback