Alexander!!

Jag gick på 1 1/2 i onsdags och det var skoj! Men nu får det nog bli lugnt ett tag.. börjar tröttna. Jag skulle ju ha spelat handboll på lördag och varit både nervös och förväntansfull.. men! Igår fick jag reda på att det var inställt! Tråkigt! Jag hade ju till och med varit ute och sprungit en gång! Typiskt. Damerna skulle spela 16,30 och herrarna 17,30 sen skulle vi bubbla och göra oss iordning i Vasahallen för att sen käka middag ihop kl 20,00. Sen party all night long =)

Men så blidde det inte!

Jag har nyss kommit hem från lite nattjobb och vi får ju sova på nätterna men jag har inte kunnat sovit nåt alls. Möjligtvis en timme eller två sammanlagt.. usch vad jag ät trött!

Så jag ska lägga mig och sova lite innan jag hämtar min drömprins från dagis! I helgen ska vi ha myshelg. Idag regnar det så det blir inge lek i "soparken" som Alex kallar Sveaparken för. Men i morgon kanske vi går och badar i "sohallen" (Vasahallen). Här kommer lite kort på prinsen, håll till godo!



Plättmonstret!



Mera!! Mera!!



På dop i Sthlm



Det bara lyser bus i ögonen..



Vaddå? Jag har inte gjort nåt!


Nä nu ska jag slå ihop mina blå/grå/gröna ögon en stund!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback