Fel blev såå rätt!

Råkade göra ett stort misstag idag! Men tur var väl det för det blev mycket mycket bättre än jag kunnat tänka mig! Jag hade beställt 2 förstoringar på mina favoritfoton som kom idag. Skulle sätta dom i ett gammalt fönster som jag köpt på loppis för en billig penning.. den skulle "ligga" över soffan i vardagsrummet var tanken men när jag klippte till korten (som var på tok för stora) så klippte jag på fel sida! Så nu var dom tvingade att "stå" upp... Då fick kära hallen ställa upp med plats och så nöjd jag blev!



Kortet är taget från trapphuset in i hallen. Där nere på pallen (som jag målat vit) står Alex nya skor som jag köpte idag, superfina! Köpte massa shorts och en skjorta också, lite sommarkläder helt enkelt. Var rea på HM på en massa fint så alla shorts kostade 100 kr styck. Billigt är bra!!

Här i hallen hade jag en liten.. Ja jag undrar om det inte varit ett sängbord från början, som jag naturligtvis också målat vit =) Den fick iaf flytta längre in i hallen och över satt jag ett par som kysser varandra, tycker den är såå fin! Köpte den till Therese i julklapp tror jag för några år sedan men den har fortfarande inte kommait upp hemma hos henne så idag fick jag tillbaka den, no hard feelings!! Tack och bock! Det blev så är iaf:



Över sitter "Carpe diem" som jag fick i inflyttningspresent av Therese, tack tack!!

Tänkte visa hur Alex ser ut varje morgon, min lilla datanörd..



Börjar dagen med lite film innan frukost så mamma får dra sig lite.. =)

Nä nu ska jag hoppa i säng!

Kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback