Göteborg here we come!

Idag jobbar jag mitt sista skift innan Göteborgsresan! Ska bli hur skönt som helst att bara rå om sig själv, shoppa lite (läs mycket), sitta på uteservering i solen och ta en kall öl, få gå på bröllop(!!!!) i min nya fina klänning.. längtar som tusan.. Dom här underbara människorna ska jag åka med:



aka my family!

Ja vi åker alltså på torsdag morgon, tidigt tidigt! Ca: 6 för att komma fram i tid. Sen bor jag och Therese i en lägenhet med kusin Camilla, hennes karl Juha, deras ungar Nathalie och Isak och Nadies kille Johan. Skoj värre!

Sen på fredagen blir det nog bara shopping och kanske en liten utevända på kvällen? Då kommer också Tobbes alla kompisar ner.. jo det blir det säkert! lördagen är det bröllop på schemat! Ska bli underbart roligt! Söndag åker vi hem igen men det blir iaf en långweekend.

Det är denna snygga mannen som ska gifta sig, min kusin Tobbe:



Idag blire lite mer jobb sen möten i morrn och så mååste jag boka klipptid tills på onsdag!! Hoppas det finns nån nånstans...

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Syster<3

Det ska bli så kul att åka :D Jag är så glad att du är min syster! Jag har alltid så himmla kul med dig :) Du får mig verkligen att skratta! Så jag vet att vi kommer att ha skitkul! Tack för att du finns :) Jag älskar dig mest av allt! <3

2010-05-11 @ 16:27:30
Postat av: Sussi

Åh mitt hjärta! Vad jag blir glad =) Du är inte bara min syster utan också min bästa vän! "Jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till" Älskar dig! <3

2010-05-11 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback