Hälsning från gbg

Hej svejs!
Här kommer en lite hälsning från hotellrummet :) Jag har det toppenskönt, gårdagen var precis så lagom som vi hade planerat. Vi kom ner vid 14.30 efter missad mat och gps som inte funkar...

Kl: 12,10 stannade vi på en vägkrog som hette PRÄSTKRAGEN, kom ihåg nu vad den hette för ni ska aldrig äta där. PRÄSTKRAGEN!!! Jo iaf, dom hade dagens lunch för 69 kr, perfekt tänkte vi så jag beställde en fiskgryta, vi tog läsk och sallad och gick och satte oss. Det var väl ca: 8 personer i restaurangen innan oss skulle jag tro. Ett av de sällskapena hade fått mat men inte det andra. Ja iaf så kom det 4 sällskap medans vi satt och vänta... efter 45 min gick min pappa fram och sa till att vi inte fått våran mat än.

Oj, oj, oj men filåt sa thaikvinnan som jobbade där, det kommer om några minuter! Bra, sa min pappa för vi har bråttom. När alla 4 sällskap som kom efter oss fått sin mat och vi väntat 10 min till så bestämde vi oss för att gå. Vi skulle ha tillbaka våra pengar sen gick vi.

Då hade dom inte ens börjat med våran mat för dom hade tappat bort våran lapp...
Tack för den PRÄSTKRAGEN!

Vi bor iaf på ett jättemysigt hotell och så åt vi jättegod mat igår kväll.
Jag och Therese tog en varsin mojito.. mmmm, gott gott!




Nu ska vi snart gå och äta hotellfrukost, det bästa med att bo på hotell :)

Sen blir det shopping för hela slanten idag! Jag råka glömma min skopåse hemma.. så jag har bara ett par gympaskor med mig :) Måste tyvärr köpa ett par tjusiga som jag kan ha på bröllopet.. synd! :)

Kramar /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback