IKEA rocks!

Jag vet att det finns lika många som älskar Ikea som hatar IKEA. Jag älskar IKEA!! Herregud vad jag har handlat idag.. Lampor till alla fönster, dvs 6 st. En taklampa till sovrummet, tre mattor till hallen, gardiner, gardinstång, jätteblomma med tillhörande kruka, gardiner till Alex rum, 12 vinglas (6 rödvin och 6 vitvin), en saftkanna sen batterier och sånt småskit.. Jo! Ramar i massor också! 2 gigantiska, 4 normala och 4 små. Dom jättestora var 50x70 tror jag sen halva det och dom minsta var halva dom normala.. fattar ni? =)
Ja dom iaf ska jag göra en fotovägg av som jag ska ha över soffan. Vet exakt vilka kort jag ska framkalla och det kommer bli såå fint! Tar ungefär 3-4 dar att få hem förstoringar och inte är det så farligt dyrt heller. 100 spänn för dom största sen dom små är ju nästan gratis..



Detta mina vänner är lycka..

Tänkte lägga in en bild på hur jag ser ut på morgonen när jag vaknar... När man har så kort hår som jag har är det ingen vacker syn så jag vill varna känsliga läsare..



Ser ju alldeles svälld ut juh!! Jaja, nu har ni vaknat med mig också, mysigt!

Jag har haft en toppendag och hoppas eller nej jag vet att kvällen kommer bli lika toppen! Jag kommer strax åka ut till stugan och grilla med mor och far min, ja Therese och Emma är också med sen drar vi ungdomar (jag får väl kalla mig själv för undgom fortfarandre va?) till Avesta för att skaka våra lurviga och sen har ju jag min "date" med Bagge (han vet bara inte om det än) Ska bli hur kul som helst! Hoppas bara att vädret håller sig men jag snackade med mammas chef tidigare (hon jobbar åt kyrkan) och han lovade att det inte skulle regna iaf, tack och bock för det! Det enda lilla problemet jag har är att jag inte har någon chaufför till kvällen så om någon är sugen så blir jag ännu lyckligare!!

Eftersom att det blev så billigt på IKEA så var jag tvungen att köpa skor, bara vanliga små söta sommarskor (utan klack!!) som jag kan ha till vardags.

Nä nu måste jag packa väskan för resan till stugan!

Puss och kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback