Promenad i regnet och solning

Jag har ju redan skrivit idag om hur jag vaknade 7 fast jag inte behövde det... jaja, gjort är gjort så nu glömmer vi det! Iaf fick jag massor gjort! Gick ut på prommis i det underbara vädret (det regnade..) Sen hem och laga lite mat. Det blev kokt fisk med kokta grönsaker och dippsås:



Sen gick jag ut igen en sväng och smet in på solariet för att bli lite brun:



Skönt, skönt..



Fick ett tråkigt sms av Sophie idag... hon måste jobba i helgen så det blir inget Avestakarnevalen för mig =( Ledsnast!! Så hur gör jag nu? Jag hade ju verkligen sett fram emot det.. hmm.... ja lurar med mig syrran!! Stackars henne =) Men då måste vi fixa skjuts både dit och hem.. Nån som vill köra?

Slänger med ett kort från helgen på Alex och Elin! Dom var såå söta när dom duschade ihop, Elin tvättade håret på Alex och sen höll dom varandra i handen och skulle kramas hela tiden. Tänk om dom en vacker dag skulle gifta sig! Vilken tur att jag då har det här kortet!



Jag vet att det är dålig kvalitet men dom är så söta så jag kan inte låta bli!

Nu ska jag hänga lite med systeryster!

Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback