Toppenkväll igår!!

Innan jag börjar berätta om gårdagen så vill jag prata om min "garderobshörna" hmm... jag vet inte hur jag ska lösa mitt skoproblem!? I need help!

Så här ser det ut nu:



Men herregud vad ful listen är då! Den måste jag verkligen måla vit, asap!

Nä det får nog bli till att jag bygger mig en egen "skohylla" Ja så får det bli!!

Jahapps gårdagen var ju verkligen jätterolig iaf! Tack så hemskt mycket brudar för att ni är dom ni är. Vi träffas ju inte så ofta nu för tiden men dom få gånger vi ses så känns det verkligen som att det var igår och det mina vänner, det är äkta vänskap!

Iaf så kom mina tjejer till 18.00 och sen käkade vi laxen som jag pratade om tidigare men så köpte jag färskpotatis i stället som jag bara kokade med lite dill.. jummy!
Så fanns ju inte den där konstiga frukten heller.. så jag köpte amerikanska blåbär till pannacottan istället, gott men fan vad dyrt det var! Ursäkta mitt språk men 40 spänn för kanske 20 blåbär? Jaja, gott vare!

Slänger upp lite kort från kvällen, tyvärr är kvaliteten dålig på dom flesta kort men här är ett på Ida som nyhetsankare från hönsan och sen vet jag inte om Sophie skrattar eller om hon skäms.. kanske en kombination?



Undra varför det alltid blir så mycket fnitter när vi träffas? Kan inte förstå.. Sen är det ju killförbud på våra träffar men jag har kommit på ett sätt för killarna att inte vilja komma! Det är att låta dom vara med en gång!! Sen kommer dom ALDRIG vilja vara med igen! Får nån av oss problem med en svartis kille nån gång som också vill följa med så gör vi så... =)

Dammen och Elin som jag tror skrattar åt nyhetsankaren Ida



Nyheterna sprutar ut! (ölburken är mikrofon)



Nästa är på Helena bakom ljusstaken...spoooky...



Här myser jag och fröken Stam lite efter maten



Soffan och spöket Helena



Emma och syster yster Therese kom efter att vi hade ätit



Dom var naturligtvis också hungriga så Therese hoppade upp på diskbänken sen försåg dom sig med rester



Sen gick vi ut för att träffa på kusin Tobbe som ska gifta sig om två veckor så hans svensexa höll på för fullt! Han var lite smått rund under fötterna och jag glömde ta massa kort! Ett enda kort var det enda jag kom över men här är det iaf. Det är Tobbe längst till vänster sen nån kille jag inte vet vad han heter och så Per till höger



Han ser ju nästan nyktrast ut på kortet men det kan jag lova att han inte var! Pappa ska han också bli! Stooooort grattis till honom =)

Ja det var väl min gårdag, har haft jätteroligt och jag känner mig lyckligt lottad att känna så underbara människor..
Until next time, solong!

Kram /S


Kommentarer
Postat av: Helena

jaa de va verkligen den roligaste kvällen på vääldigt länge. och smart idé de där om killarna.

dom skulle fan springa därifrån om dom va med på sånna där tjejkvällar:) vad som hellst kommer ju ur våra munnar

puss på dig babe

2010-05-05 @ 11:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback