Kort från Emma

Hittade lite mer kort som söta Emma hade lagt ut på facebook.




Ronny har fått konstiga utslag..





Therese, Therese, Therese!!!! :D





Fattas... 2 va?





Kiss!





Random pic





Marilyn med horn





Sanna :)





Kiss! (hur bra som helst brudar!)





Marilyn är så törstig så törstig..





Smile!





Thomas Di Leva och en medlem från Kiss





Marilyn Di Leva?





Pussats med nån från Kiss kanske?





Gud vad törstig hon är den där..





Här är dom som kunde komma! Tack för att ni gjorde festen till vad den blev!! Stor puss till er allihopa!



Idag kommer min lilla korv hem!! Han har varit med sin pappa och åkt skridskor för första gången =)



Sötnos! Kan tänka mig att jag har mååånga timmar i ishallar framför mig ;)


Kramas /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback