Lek och snöbus

När jag hämtade Alex igår morse så såg han verkligen ut som en liten snögubbe! Dom hade åkt pulka och lekt så han var alldels blöt och snöig. Söt som vanligt och blöt som få




Vi hämtade mormor och tog en sväng på stan. Han fick köpa sig ett flygplan på leksaksaffären och hjälp vilken lycka! vilket häftigt flygplan! Den åker upp och ner och låter och blinkar.. perfekt för endast 129 kr!




Denna lekte han alltså med i säkert 1-1,5 timmar hemman hos mormor och sen fortsatte han leka med den när vi kom hem. Välförtjänta pengar med andra ord...

Mamman i huset (jag) åkte och fikade en snabbis medand moster underhöll lillbusen på kvällskvisten. Mamman (jag igen) fick käka underbart smaskig morotskaka.. mums! Sen var det fullt ös när jag kom hem igen. Dock somnade han inom 5 minuter efter att jag kommit hem =) Tröttis!

Nu ska jag jobba lite sen ikväll ska jag umgås med syster yster, får se vad vi hittar på för bus! Alltid blir det nåt skoj när vi ses :)


Kramas i massor och ha en toppen helg!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback